پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
16097
-
الف
+

پایتخت از سرگرفته می‌شود

ادامه مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم روی آنتن می‌رود.

پخش سریال «پایتخت5» از فردا دوشنبه 29 دی در شبکه آی‌فیلم فارسی از سر گرفته می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، ادامه مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» از فردا دوشنبه 29 دی رأس ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود. 

در خلاصه داستان فصل پنجم این سریال آمده است: "نقی معمولی" به علت تصادفی که اتفاق افتاده رابطه‌اش را با ارسطو قطع می‌کند. او برای عوض شدن روحیه خانواده پس از این حادثه، آن‌ها را به ترکیه می‌برد. در میانه‌راه، نقی با ارسطو روبرو می‌شود و درگیری لفظی بین این دو رخ می‌دهد اما پس از آن با هم آشتی می‌کنند. آن‌ها در کشور ترکیه سوار بر بالن می‌شوند. مسئول هدایت بالن بر اثر مصرف مشروبات الکلی سکته می کند و می میرد. سپس بالن، آن‌ها را به سمت سوریه و جبهه داعش می‌برد.

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، مهران احمدی و نسرین نصرتی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت۵» هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن در دو نوبت ۵ صبح و ۱۳ ظهر روز بعد پخش می شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود و مشاهده پایتخت ۵

نسخه شفابخش نقی برای کابوس‌های هما

م ن/ س م

نظر شما
ارسال نظر
آ

بله با اینکه چندبار دیدیم پایتخت رو ولی تقریبا از اوایل پاییز پایتخت زیبا پخش میشه و ماه میشه نگاه میکنیم و خاطره بازی عید میشه وبا دیالوگ ها و کارهای خنده دارشان میخندیم منتظر پایتخت های جدید هستیم در عیدهای نوروز

سمیرا

سلام مرسی از پخش سریال پایتخت و آوای باران ممنونم

ساناز جمعه دخت

سلام، ممنون بابت بخش این سریال قشنگ ♡

ساناز جمعه دخت

سلام به ایفیلم و ایفیلمی های عزیز واقعا بابت پخش این سریال هیجانی و زیبا متشکرم بی صبرانه منتظر قسمت 6 پایتخت هستم ممنون ❤️